Item: EX10011825
|Model: RC-SOQ3
Levering ca. maandag 6 mei
Gebaseerd op9 reviews
product is geweldig, echt goed werk voor mij.
Hallo, ik raad deze oven aan, ik gebruik hem al een paar maanden, het is een geweldig apparaat
De kachel is gemaakt van goede kwaliteit, gemakkelijk en prettig in gebruik. Het touchscreen is prettig in gebruik, reageert op lichte aanrakingen en beschikt over programma's die het gebruik vergemakkelijken. Het waterreservoir is klein, maar voldoende voor lang en vele malen koken. Het werkt stil op signalen, verzamelt water op de bodem en is voldoende voor twee tanks. De mini-convectieoven is misschien zwak, maar doet zijn werk heel goed. Ik raad het aan, de prijs is goed en het product is ook goed
Ik hou van de oven, goede kwaliteit en een goed uiterlijk
Ik kocht vorig jaar de stoomoven van Expondo GmbH, die van hoge kwaliteit leek en ook niet bepaald goedkoop was. Ik moet één ding zeggen: zolang de oven werkt, is dat geweldig - helaas duurde de vreugde niet lang: na slechts 5 maanden gaf het apparaat het op (kortsluiting). Dus ik heb een reparatie aangevraagd, het toestel werd opgehaald, gerepareerd en binnen 3 weken had ik hem terug. De onaangename verrassing kwam bij het uitpakken: toen ik de laatste lagen noppenfolie verwijderde, lag het glazen inzetstuk van de ovendeur in duizenden kleine stukjes glas voor me! Blijkbaar is het apparaat op de grond gevallen, tijdens het transport of op de reparatieafdeling, ik weet het niet. Ik kwam erachter dat niet ik maar de afzender (Expondo) de schade moest melden bij de pakketdienstverlener. Expondo had hier echter geen interesse in. In eerste instantie waren er enkele creatieve en onzinnige suggesties: ze zouden mij een nieuwe deur sturen, die ik vervolgens zelf kon installeren (Hallo??? De kleine stukjes glas waren zelfs door de sleuven in de binnenkant van het apparaat gedrongen!) Ik gebruik de omvangrijke ((ook erg zwaar met 18 kg) en breng het apparaat naar een pakketwinkel. Ik weigerde beide en uiteindelijk werd het toestel opgehaald voor verdere reparatie (nr. 2). Deze keer duurde het behoorlijk lang. Desgevraagd zeiden ze dat de reparatieafdeling niet wist wat ze moesten doen (Hallo? Ik had al een uitgebreide omschrijving van de schade per e-mail gestuurd, en mijn uitdraai van de omschrijving van de schade inclusief afgedrukte foto's zat ook in de pakket!). Twee weken later werd het nog bizarder: het apparaat was inmiddels gerepareerd, maar het proces was niet terug te vinden in het systeem. Het duurde nog een paar e-mails voordat het apparaat eindelijk terugkwam van reparatie nr. 2. Ja, de glazen deur was vervangen, MAAR: Het apparaat kwam – voor de tweede keer! – in een veel slechtere staat dan vóór de reparatie: Het eerste wat ons opviel was dat de wateropvangbak een lange scheur had en dat er een hoek was afgebroken. Bovendien sloot hij niet meer goed af omdat het stoomuitlaatmondstuk – dat waarschijnlijk verkeerd gemonteerd was – in de weg zat. Nu hing de kapotte wateropvangbak links naar beneden. Verder waren alle vier de pootjes zo scheef en scheef gemonteerd dat het hele toestel kantelde (de voorpootjes raakten bijna de vloer niet meer). De (voorheen geheel intacte) bodemplaat was vervangen door een oude en geheel gedeukte bodemplaat (drie duidelijke en grote deuken). Kortom: in plaats van reparaties, materiële schade! Dit hele scenario sleept al 3 maanden (!) aan. Na deze twee mislukte reparaties (als je in het laatste geval überhaupt van reparaties kon spreken!) eiste ik restitutie van de aankoopprijs. Nogmaals, ze vertelden me in eerste instantie dat ik het apparaat zelf moest opsturen, dat ze het zouden controleren op de reparatieafdeling en me vervolgens een kostenraming zouden sturen (Hallo??? Voor schade, die deze keer perfect is veroorzaakt door de technici van Expondo? ??). Het duurde nog een paar energieke mails voordat het toestel eindelijk werd opgehaald (voor de derde keer!). Daarna volgden er eindeloze e-mail “discussies” met de verschillende (voortdurend wisselende) griffiers totdat ik (na 3,5 maand zonder oven!) eindelijk de aankoopprijs terug kreeg - maar na aftrek van de kleine bonus die ik had gekregen voor alle moeite die ik had gekregen . CONCLUSIE: Ik ben blij dat ik in ieder geval mijn geld terug heb en geen gebruik meer hoef te maken van de "reparatie" service van Expondo... Ik heb vorig jaar de stoomoven van Expondo gekocht, die van hoge kwaliteit leek en dat niet bepaald was goedkoop ofwel GmbH gekocht. Ik moet één ding zeggen: zolang de oven werkt, is dat geweldig - helaas duurde de vreugde niet lang: na slechts 5 maanden gaf het apparaat het op (kortsluiting). Dus ik heb een reparatie aangevraagd, het toestel werd opgehaald, gerepareerd en binnen 3 weken had ik hem terug. De onaangename verrassing kwam bij het uitpakken: toen ik de laatste lagen noppenfolie verwijderde, lag het glazen inzetstuk van de ovendeur in duizenden kleine stukjes glas voor me! Blijkbaar is het apparaat op de grond gevallen, tijdens het transport of op de reparatieafdeling, ik weet het niet. Ik kwam erachter dat niet ik maar de afzender (Expondo) de schade moest melden bij de pakketdienstverlener. Expondo had hier echter geen interesse in. In eerste instantie waren er enkele creatieve en onzinnige suggesties: ze zouden mij een nieuwe deur sturen, die ik vervolgens zelf kon installeren (Hallo??? De kleine stukjes glas waren zelfs door de sleuven in de binnenkant van het apparaat gedrongen!) Ik gebruik de omvangrijke ((ook erg zwaar met 18 kg) en breng het apparaat naar een pakketwinkel. Ik weigerde beide en uiteindelijk werd het toestel opgehaald voor verdere reparatie (nr. 2). Deze keer duurde het behoorlijk lang. Desgevraagd zeiden ze dat de reparatieafdeling niet wist wat ze moesten doen (Hallo? Ik had al een uitgebreide omschrijving van de schade per e-mail gestuurd, en mijn uitdraai van de omschrijving van de schade inclusief afgedrukte foto's zat ook in de pakket!). Twee weken later werd het nog bizarder: het apparaat was inmiddels gerepareerd, maar het proces was niet terug te vinden in het systeem. Het duurde nog een paar e-mails voordat het apparaat eindelijk terugkwam van reparatie nr. 2. Ja, de glazen deur was vervangen, MAAR: Het apparaat kwam – voor de tweede keer! – in een veel slechtere staat dan vóór de reparatie: Het eerste wat ons opviel was dat de wateropvangbak een lange scheur had en dat er een hoek was afgebroken. Bovendien sloot hij niet meer goed af omdat het stoomuitlaatmondstuk – dat waarschijnlijk verkeerd gemonteerd was – in de weg zat. Nu hing de kapotte wateropvangbak links naar beneden. Verder waren alle vier de pootjes zo scheef en scheef gemonteerd dat het hele toestel kantelde (de voorpootjes raakten bijna de vloer niet meer). De (voorheen geheel intacte) bodemplaat was vervangen door een oude en geheel gedeukte bodemplaat (drie duidelijke en grote deuken). Kortom: in plaats van reparaties, materiële schade! Dit hele scenario sleept al 3 maanden (!) aan. Na deze twee mislukte reparaties (als je in het laatste geval überhaupt van reparaties kon spreken!) eiste ik restitutie van de aankoopprijs. Nogmaals, ze vertelden me in eerste instantie dat ik het apparaat zelf moest opsturen, dat ze het zouden controleren op de reparatieafdeling en me vervolgens een kostenraming zouden sturen (Hallo??? Voor schade, die deze keer perfect is veroorzaakt door de technici van Expondo? ??). Het duurde nog een paar energieke mails voordat het toestel eindelijk werd opgehaald (voor de derde keer!). Daarna volgden er eindeloze e-mail “discussies” met de verschillende (voortdurend wisselende) griffiers totdat ik (na 3,5 maand zonder oven!) eindelijk het aankoopbedrag teruggestort kreeg - maar na aftrek van de kleine bonus die ik had gekregen voor alle moeite die ik had gekregen . CONCLUSIE: Ik ben blij dat ik in ieder geval mijn geld terug heb en geen gebruik meer hoef te maken van de "reparatie" service van Expondo... Geen ster van mij!
Antwoord van
het product is zeer goed, maar er ontbreekt een uitlegfolder voor het opstarten en het gebruik van de symbolen
Ik kocht de stoomboot om brood te bakken en groenten te koken en ik werd niet teleurgesteld. Makkelijk in gebruik en de stoomfunctie werkt prima.
Ik heb onlangs de gecombineerde stoomoven besteld. De oven is erg goed, maar ik heb een groot probleem met deze oven, die tijdens het instellen constant een schril geluid produceert. Ik heb de klantenservice gebeld om dit ongemak te melden en zij hebben mij gevraagd een video te sturen, wat ik zojuist heb gedaan. Ik wacht op een antwoord. Ter informatie: wanneer ik de temperatuur of tijd aanpas, is de schelle piep continu. Ik weet niet of dit aanhoudende schelle geluid normaal is als ik de temperatuur en tijd instel en of het mogelijk is deze te verlagen of te neutraliseren. Ik pas af en toe op een kind en deze "ring" maakt hem wakker uit zijn dutje. Bovendien heb ik een kleine hond die paniekaanvallen krijgt als hij dit geluid hoort. Wat ik begrijp omdat het voor mij op de grens van draaglijk is. Echt zonde van de 2 sterren want als er tijdens de aanpassing dit belprobleem niet was geweest, had ik hem met plezier 5 sterren gegeven.
Zeer oncomfortabel en zwak fornuis
Antwoord van
Met veel vakkennis in huis en het doel om hoge kwaliteit te bieden, waarbij u geld kunt besparen, ontwikkelen wij onze eigen sterke merken met duurzaam ontwerp, "Made in Germany". Gekenmerkt door meer dan 1.000.000 tevreden klanten, ontwikkelen we voortdurend nieuwe methoden om zelfs persoonlijke wensen en eisen te vervullen.
We zijn bereikbaar op:
ma - vr 9:00 - 17:00