In de uitverkoop
(8) Reviews

Noodstroomaggregaat 3-fase stille diesel met elektrische start - 5000 W - 7 PK - tank 14,5 L - 230/400 V

€ 1.349,00 € 1.449,00
Prijs inclusief 21% btw.

Item: EX10061192

|

Model: MSW-DG700

Laagsteprijs garantie
Prijs inclusief 21% btw.

Klaar voor verzending!

Levering ca. maandag 6 mei
5% Korting bij minimaal 3 dezelfde artikelen 10% Korting bij minimaal 5 dezelfde artikelen!
Set prijs
Per item
Korting
€ 1.349,00
€ 1.349,00
0%
€ 4.047,00
€ 1.281,55
5%
€ 6.745,00
€ 1.214,10
10%
Belangrijkste kenmerken
  • Krachtig - met een maximaal vermogen van 5000 W of 5,5 kVA en een 7 pk viertaktmotor
  • Uithoudingsvermogen - tot 7,5 uur gebruikstijd per 14,5 liter tank
  • Flexibel: voed een grote verscheidenheid aan machines tegelijk via drie stopcontacten met 400 V en twee 230 V
  • Duurzaam - dankzij solide afwerking en hoogwaardige materialen
  • Veilig - dankzij effectieve luchtkoeling, overbelastingsbeveiliging en beschermingsklasse IP 23
Veilige betaalmethoden
Verzendgegevens
Retourneren en garantie

PRODUCTOMSCHRIJVING

TECHNISCHE DETAILS

VEELGESTELDE VRAGEN

Beoordelingen en recensies


4.6

Gebaseerd op8 reviews

Sorteer op :

8 maanden geleden Gepubliceerd op Expondo Poland

Ik raad de generator aan!

Ik raad een generator aan, gekocht voor bouwdoeleinden en voor later gebruik in een eengezinswoning. Het was goed in het aandrijven van bouwmachines. De eerste maand gebruikte ik hem met een belasting van niet meer dan 50% om de motor beter te laten draaien. Gedurende deze tijd schakelde de generator zeer soepel van stroom en reageerde over het algemeen snel op hogere belastingen. Ik werd aangemoedigd om te kopen door de goede prijs en een groot aantal positieve reacties op het forum over het onderwerp "welke generator ik moet kiezen". Het zwakke punt van de generator is dat hij moeilijk te verplaatsen is, maar voor een stationaire generator denk ik dat dit voor de meeste mensen geen probleem zal zijn. De instructies zoals in de reactie hieronder zouden meer details kunnen bevatten, maar ik heb het apparaat zonder problemen opgestart en ik gebruik het tot op de dag van vandaag en ik moet zeggen dat het apparaat zeker 5+ verdient. Ik raad het product aan!

Toon de originele review

8 maanden geleden Gepubliceerd op Expondo Sweden

Heb er een proefrit mee gemaakt, heb hem als reservevermogen in ons zomerhuisje staan, hij kan de lasten goed aan en loopt stil. De enige klacht was dat het niet goed draaide, maar het was gemakkelijk te repareren als je een elektricien bent.

Toon de originele review

2 maanden geleden Gepubliceerd op Expondo Sweden

Back-upgenerator

Werkt prima, bevat meer dingen dan ik had verwacht. Ook goed verpakt. Heb de aansluitingen op de villa getest en bedien alles wat ik nodig heb om met verwarming, watervoorziening en verlichting om te gaan in het geval van een stroomstoring

Toon de originele review

2 jaar geleden Gepubliceerd op Expondo Germany

Notstromaggregat Diesel - 4.400...

Ik heb geen informatie over het volume. Is het geluiddicht???

Antwoord van

Bedankt voor je mening. Wij zijn voortdurend bezig om onze producten en onze service te verbeteren.
Toon de originele review

2 jaar geleden Gepubliceerd op Amazon Germany

TOP-aggregaat

Ik ben er erg blij mee

Toon de originele review

vorig jaar Gepubliceerd op Expondo Switzerland

Alles goed!

Er is geen opmerking geplaatst.

Antwoord van

Bedankt voor uw positieve en nuttige feedback. Wij kijken uit naar een reünie. Tot snel en een fijne dag!
Toon de originele review

2 jaar geleden Gepubliceerd op Expondo Switzerland

Doet wat het moet doen

Eén ster minpuntje omdat er geen gebruiksaanwijzing bij zat met foto's en er bijvoorbeeld geen informatie stond over hoeveel olie je moest bijvullen etc.

Toon de originele review

2 jaar geleden Gepubliceerd op Amazon Germany

Eerste indruk

De generator werd afgelopen vrijdag (30-07-21) afgeleverd in een hele goede transportdoos en heel snel voor een brok van 150 kg. Zelf gemaakt van hout als geheel gesloten kist met daaronder een pallet voor transport per mier, tot nu toe gaat het goed. Vervolgens heb ik de machine de volgende maandag “eindelijk gemonteerd”. De rollen moeten bevestigd worden omdat het apparaat op de assen in de bak staat, wat logisch is. Niettemin is het eerste probleem: hoe moeten ze worden gekweekt? Er zit een gebruiksaanwijzing bij (die staat ook op de voorkant)... Maar deze bevat alleen de gebruikelijke veiligheidsinstructies, tenminste een link naar de echte gebruiksaanwijzing. PDF download alles werkte en naast de veiligheidsinstructies zit er ook wat documentatie en instructies bij. Helaas was het uiterst schaars en wekte de indruk dat het een Google Translator-beschrijving was, en de auteur sprak zeker geen echt Duits. Ik was de wielen aan het monteren, maar helaas staat er in de "gebruiksaanwijzing" = 0 (nee, ik oh, maar nul). Oké, ik ben een geschoolde vakman in metaalconstructies, ik heb ernaar gekeken, de accessoires uitgepakt, begrepen, geïnstalleerd, het werkte en alles was aanwezig. Dus als je niet weet hoe je het moet doen, heb je geen probleem ;-) Het volgende onderdeel dat je moet installeren is de startaccu (12, 280A, absoluut oké, zou ik zeggen). Er staat nergens waar deze zich bevindt, maar er is een goed werkend onderhoudsluik (tot nu toe werkelijk feilloos). De batterij zit erachter, stevig verpakt in folie en vastgelijmd en perfect vastgezet in de houder. Uitpakken, de palen aansluiten (oh, er zitten voor beide 10 schroeven/moeren in de gereedschapstas), zoals ik al zei, als je weet hoe je het moet doen, komt alles goed. Oké, volgens de "gebruiksaanwijzing" worden de olie en diesel na het proefdraaien volledig afgetapt, dat is logisch. Er staat ook al een foto van het onderhoudsluik vermeld in de B (= gebruiksaanwijzing), het luik staat open, je kunt zien wat er "binnenin" zit en er staat een witte cirkel rond de felrode peilstok (je had eigenlijk kunnen besparen dat omdat totdat hier alleen iemand komt die desnoods de weg kan vinden zonder B (zonder mezelf te prijzen)) en die de knalrode peilstok weer zal vinden zonder het kronkeltje... Oké, oliehoeveelheid, het zit eigenlijk in B, 1, 65 L, wie had dat gedacht. Nou ja, dat had je geleidelijk aan zelf kunnen ontdekken met behulp van de knalrode peilstok (1,65 L, veel plezier ermee...), maar alleen als je weet of de peilstok er alleen op moet worden gezet om te meten, of erin moet worden geschroefd , want dat verandert de stand. De B zegt er niets over... Nou, het patroon herhaalt zich, wie weet hoe het werkt, dus hier is een tip. Als je naar de positie van de peilstok kijkt en... je weet gewoon hoe je het moet doen, vul hem dan tot hij (idealiter) bijna leeg is, leg het apparaat dan vooraf op de weegschaal. Sluit hier alles af, volgende stap, diesel tanken. B zegt dat 14,5 L genoeg is voor 7,5 uur vol gas, dat zou goed zijn. Waar het om gaat is nu pas echt duidelijk als je de tankdop van de vrachtwagen over het hoofd ziet (helaas niet afsluitbaar en uiteraard niet met één sleutelsysteem) (chroom op knalgeel en precies in het midden (eigenlijk niet zo slim)!!). De verwijzing in de B over het ontluchten van de dieselleiding naar de injectiepomp was echt goed en ook echt goed met een hele goede beschrijving. Open de wartelmoer op de toevoerleiding en sluit deze weer als er geen luchtbellen meer zijn. De termen olie en diesel worden hier gelijkgesteld, let op! Wat B niet onthult, is waar hij de moeder kan vinden. Maar zoals ik al zei, iedereen die weet hoe het moet, zal het uitzoeken. Er zijn meer flappen, deze moeten alleen worden vastgeschroefd. Omdat we de leiding van de diesel naar de injectiepomp zoeken, ging de klep bovenaan als eerste open. We lopen al ver achter op B en alleen degenen die nu weten hoe zoiets eruit ziet, wat ze zoeken, zullen het vinden en ze zullen het hier vinden. Maar ik heb de moer niet gebruikt, ik wilde gewoon weten of ik wist hoe ik het moest doen ;-) Dus nu werkt het snel, diesel erin, alles aan de gang, choke uitgetrokken, kijken wat er met de diesel gebeurt... (ah, het viel me net op dat B, zoals altijd, niets zegt over "choke" en zou je geen voorgloeien verwachten?). Sleutel omgedraaid, startmotor gestart en alles gaf de mechanisch robuuste indruk van een goed gebouwde machine, hij trilde, er kwam leven in, maar alles voelde mechanisch groen aan, echt goed. Ik wil er niet aan beginnen, maar ik dacht op dat moment aan iets. Wie weet hoe het werkt, dacht ik ineens (had ik dat hier al eerder gezegd hè?) en zette snel de choke er weer in. En zie, bij een paar rookwolken spreekt de diesel meteen aan en loopt meteen soepel en stopt meteen met roken. Wederom krijg je meteen de indruk van een keurig gemonteerde machine die ook nog eens degelijk is gebouwd. De motor loopt soepel zonder het minste achtergrondgeluid. Tijdens het inbedrijfstellingsproces heb ik ook een voethendel gevonden die uit de behuizing kijkt aan de kant tegenover de uitlaat aan de onderkant van de wals. Een zeer robuust uitziend stuk platstaal in een wisselpoort en die hadden we al, als je weet hoe het werkt kom je er wel achter, wielrem, top! Na een paar minuten heb ik het apparaat belast en een cirkelzaag van 2KW liep perfect. De diesel was Het maakte niet uit of de zaag liep of niet, hij liep gewoon koppig zonder enige verandering in de toon van de motor. Samenvatting: Mechanisch gezien heb ik de indruk dat het apparaat is gebouwd door mensen die weten hoe ze dat moeten doen. echt goede machines bouwen. Iedereen die bekend is met dergelijke machines zal er waarschijnlijk veel plezier aan beleven, het ding ziet er echt robuust uit en is zo gebouwd dat je er echt mee kunt werken. Maar als je er geen ervaring mee hebt en geen mechanische achtergrond hebt, moet je nadenken er zorgvuldig over. En ik heb dit eigenlijk geschreven zodat de aanbieder de documentatie echt kan herzien, zodat deze recht doet aan zijn product. Update: hij staat vanaf vandaag aan de Ahr

Toon de originele review

Jij bent bij ons

in de juiste handen!

Met veel vakkennis in huis en het doel om hoge kwaliteit te bieden, waarbij u geld kunt besparen, ontwikkelen wij onze eigen sterke merken met duurzaam ontwerp, "Made in Germany". Gekenmerkt door meer dan 1.000.000 tevreden klanten, ontwikkelen we voortdurend nieuwe methoden om zelfs persoonlijke wensen en eisen te vervullen.

We zijn bereikbaar op:

ma - vr 9:00 - 17:00

De voorkeur van experts over de hele wereld
meer dan 16 jaar
ervaring in e-commerce
3 MILJOEN
mensen hebben onze producten gekocht